Kurier tylko 9,99zł

Regulamin zwrotów i wymian towarów w sklepie internetowym Liliowomi.pl

1 Niniejszy Regulamin zwrotów (dalej Polityka zwrotów) określa zasady wymiany lub zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym Liliowomi.pl należącym do firmy Face UP! Agata Kaczuba-Jasiówka

2 Użyte w regulaminie zworty oznaczają:

  • Sprzedawca – Face UP! Agata Kaczuba-Jasiówka z siedzibą na ulicy Skarbka z Gór 144A/7 03-287 Warszawa. Sklep internetowy www.liliowomi.pl
  • Towar – wszelkie towary zakupione w sklepie internetowym Liliowomi.pl mieszczącym się pod adresem www.liliowomi.pl

3 Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

4 Zwrotowi lub wymianie podlega towar, który:

  • Nie nosi śladów użytkowania.
  • Nie został w żaden sposób uszkodzony
  • Posiada oryginalnie przymocowane oznaczenia (metki, naszywki)
  • Posiada oryginalne opakowanie, otwarte tyko po to aby ocenić wygląd i przydatność użytkową towaru.

5 Zwrot będzie przyjęty tylko w przypadku dołączenia faktury VAT lub Paragonu fiskalnego, który dołączony został do przesyłki.

6 W przypadku chęci dokonania zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny ( +48609529192 ) lub e-mail ( liliowo_mi@op.pl ). Konsument może złożyć oświadczenie oodstąpieniu od umowy w dowolny sposób, ale preferowane są formy, które ułatiwają stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń jak i samo wykazanie faktu złożenia takiego oświadczenia.

7 Po zgłoszeniu chęci zwrotu, kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru lub dostarczenie go osobiści. Termin 14 dni liczony jest od momentu chęci dokonania zwrotu do momentu osobistego dostarczenia towaru lub do momentu wydania towaru przez konsumenta do firmy zajmującej się transportem towaru do Sprzedawcy.

8 Sprzedawca w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia o zwrocie, zobowiązuje się odesłać pieniądze konsumentowi wraz z kosztami wysyłki towaru do konsumenta (biorąc pod uwagę formę przesyłki dostępną dla danego towaru o najniższej cenie).

9 Nie przyjmujemy zwrotów towarów wysłanych za pobraniem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

10 Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użycia takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument.

11 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.